[Turkmath:6645] Facebook'a katýlmaný istiyorum

Cenap Ozel invite+oot_os46 at facebookmail.com
4 Kas 2009 Çar 14:40:00 EET

Merhaba Turkmath,

Fotoğraflarımı, videolarımı ve etkinliklerimi paylaşabildiğim bir Facebook profili oluşturdum ve profilimi görebilmen için seni arkadaşım olarak eklemek istiyorum. Önce, Facebook'a katılman gerekiyor! Katıldıktan sonra sen de kendi profilini oluşturabilirsin.

Teşekkürler,
Cenap

Facebook'a kaydolmak için aşağıdaki bağlantıya tıkla:
http://www.facebook.com/p.php?i=673694796&k=4XFZPZPRSTXO4DGATB2VPVTTPVK1XZ&r

Already have an account? Add this email address to your account http://www.facebook.com/n/?merge_accounts.php&e=turkmath@listweb.bilkent.edu.tr&c=fc0b50803966c790afc2e00e7119f4a6.turkmath@listweb.bilkent.edu.tr, Cenap Ozel tarafından Facebook'a katılması için davet edildi. Bundan sonra Facebook'tan bu tür e-postalar almak istemiyorsanız, abonelikten çıkmak için lütfen aşağıdaki bağlantıya tıklayın.
http://www.facebook.com/o.php?k=004500&u=682631504&mid=15b734eG28b02150G0G8
Facebook ofislerinin bulunduÄŸu adres: 1601 S. California Ave., Palo Alto, CA 94304