[Turkmath:6966] SIROCCO 2010 (7-11 Haziran / Sirince)

Türker BIYIKOĞLU turker.biyikoglu at isikun.edu.tr
12 Nis 2010 Pzt 11:13:22 EEST

Merhabalar,
Sirince Nesin Matematik Koyunde yapilacak olan "17th International
Colloquium on Structural Information and Communication Complexity"
SIROCCO 2010' konferansi matematikcileri
ilgilendirebileceginden asagidaki e-postayi iletiyorum
Turker Biyikoglu

    Sirince'de Nesin Matematik Koyu'nde 7-11 haziran 2010 tarihleri
    arasinda yuksek kalitede, LNCS bildiri kitabi basilan bir uluslarasi
    konferans olan "17th International Colloquium on Structural
    Information and Communication Complexity" SIROCCO 2010'u organize
    etmekteyim. Aglar ve cizgeler konularinda bircok makalenin
    sunulacagi konferansla ilgili bilgileri
    http://www.sirocco2010.boun.edu.tr/index.html adresinden elde
    edebilirsiniz.

    Kayitlar acilmis olup, Izmir civarinda yasayanlar icin konaklama
    yapmadan da konferansa katilmak icin ayrica bir kayit ucreti
    belirlenmistir. Ulkemizde duzenlenen bu tur uluslarasi
    konferanslarda yerel katilimin ozellikle onemli oldugunu dusundugum
    icin sizlere bu emaili gonderiyorum. Erken kayit doneminin 7 Mayis
    gunu sona erdigini hatirlatir, benim ulasamadigim, cevrenizde
    ilgilenebilecegini dusundugunuz kisilere (ozellikle bulundugunuz
    kurumlarin bilgisayar muhendisligi bolumlerine) de bu emaili
    iletmenizi rica ederim.

    Sirince'de gorusmek umuduyla,

    Tinaz

Tınaz Ekim, PhD