[Turkmath:7372] ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİNDE YAYIN SKANDALI

Hülya Cangül hulyacangul at hotmail.com.tr
15 Ara 2010 Çar 21:06:36 EET

Değerli matematikçiler,
Aşağıdaki haberi okuduğumda çok üzüldüm ve sinirlendim. Ülkemizde matematiğin geldiği hale bakın. Ben gençliğimde matematiğe karşı yeteneğimin çok olmadığını düşünerek üniversitede kalmak yerine öğretmenlik yapmayı tercih ettim. Ama böyle haberleri okudukça pişman oluyorum. Akademisyen olmaya karar verseydim en azından elimden geldiğince dürüstçe çalışır birşeyler yapardım.

Aşağıdaki haber üniversite hocalarının bir kısmının nasıl makale yayınladıklarını gösteriyor. Listede bu konunun gündeme gelmemesine de şaşırdım doğrusu.

http://www.hurriyet.com.tr/pazar/16512276.asp?gid=59

Hülya Cangül
Emekli matematik öğretmeni.