[Turkmath:7383] FW: ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİNDE YAYIN SKANDALI haberi hakkında açıklama

Hülya Cangül hulyacangul at hotmail.com.tr
20 Ara 2010 Pzt 21:34:36 EET

> Date: Mon, 20 Dec 2010 12:12:58 -0600
> Subject: Re: Fw: Fwd: [Turkmath:7374] ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİNDE YAYIN SKANDALI haberi hakkında açıklama
> From: a.murat.eren at gmail.com
> To: emre.sevinc at gmail.com
> CC: aysekarasu at yahoo.com; hulyacangul at hotmail.com.tr; sefakaplan at yahoo.com

Merhabalar,
Uludağ üniversitesindeki yayın skandalı ile ilgili tarafıma iletilen bir e-postayı iletmek istiyorum. Sanırım Uludağ Üniversitesinin bölüm başkanının yaptığı açıklamaya istinaden yazılmış bir yazı. Saygılı bir üslupla adı geçen kişilerden birisi açıklama yapmış. Listede yayınlanması gerektiği kanaatindeyim.

Saygılarımla
Hülya Cangül.