[Turkmath:6805] Fwd: RE: Matematik lisansustu calistayi

Okay Celebi celebi at metu.edu.tr
21 Şub 2010 Paz 13:19:04 EET

   Degerli liste uyeleri,

   Daha once duyurusunu yaptigimiz ve ornegi asagida
bulunan YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ MATEMATİK LİSANSÜSTÜ ÇALIŞTAYLARI
toplantisinin web sayfasina
     http://math.yeditepe.edu.tr/mlc2010/mlc2010.html
adresinden ulasabilirsiniz. Bu konudaki gorus ve sorularinizi
bana yazmanizi dilerim.

   Saygilarimla
   A. Okay Celebi

----- Forwarded message from celebi at metu.edu.tr -----
     Date: Mon, 11 Jan 2010 12:59:12 +0200

   Degerli liste uyeleri,

   Biraz once gonderdigim yazinin okunmadigi uyarisini aldim.
Yeniden gonderiyorum.

   Saygilarimla
   Okay Celebi

Değerli Öğretim Üyeleri ve Lisansüstü Öğrenciler

           Bilindiği üzere Türk yükseköğretiminin en ciddi
sorunlarından bir tanesi kaliteli öğretim elemanı yetiştirilmesidir.
Öğretim elemanı yetiştirmenin geleneksel ve bilinen tek yolu lisanüstü
   eğitimdir. Yeditepe Üniversitesinin toplumsal sorumluluk ilkelerine
   uygun olarak, üniversitelerimizin geleceği olan lisansüstü
öğrencilerin asal katılımcı olduğu ve her yıl düzenli olarak yapılması
   planlanan
               YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ MATEMATİK LİSANSÜSTÜ ÇALIŞTAYLARI
başlıklı bilimsel toplantı dizisinin ilkini bu yıl gerçekleştirmek
istemekteyiz.
          Toplantıların amacı ülkemiz üniversitelerinde matematik
alanında lisansüstü çalışma yapan ve lisansüstü çalışmalarını yeni
tamamlamış olan genç bilim insanı adaylarını ve (isterlerse)
danışmanlarını bir araya getirmek, diğer katılımcılarla ve matematiğin
   çeşitli  dallarındaki uzmanlarla görüşebilmelerini, böylelikle tez
ve  makale çalışmalarıyla araştırma problemlerinde ortaya çıkabilen
sorunları  tartışabilmelerini, bu yolla genç araştırmacı-larımızın tez
   ve yayın kalitesinin yükseltilmesini, yayın sayısının sağlıklı bir
  şekilde artmasını sağlamak yani kısaca; gelişmekte ve büyümekte olan
   matematikçi topluluğunun eski ve yeni nesillerinin birbirleriyle
organik ilişki içinde bulunabilmelerine yardımcı olmaktır. Çalıştayın
  katılımcıları
1)      ülkemiz üniversitelerinde matematik alanında yüksek lisans ve
  doktora çalışması yapan öğrencilerden,
2)      katılmak isterlerse, bu öğrencilerin danışmanlarından,
3)      (yurtiçi veya yurtdışı üniversitelerde) doktora veya yüksek
lisans çalışmalarını yeni tamamlamış olan genç bilim insanı
adaylarından,
4)      ve matematiğin çeşitli dallarını temsil edebilecek uzman
danışmanlardan
oluşacaktır.

          İlkini 14 – 20 Haziran 2010 da ve Yeditepe Üniversitesinin
Şile’deki “Doğa Tatil Köyü”nde gerçekleştireceğimiz Çalıştaya yaklaşık
   150 kişinin katılmasını ve en çok 70 sunumun yapılmasını
bekliyoruz.   Çalışan öğrencilerin 10TL/gün, öğretim üyelerinin
15TL/gün ödeyerek   katılabilecekleri çalıştayda

     1) Yeditepe Üniversitesinin 26 Ağustos Yerleşkesinden veya
Kadıköy’den Doğa Tatil Köyüne ulaşım,
     2) Doğa Tatil Köyü’nde tam pansiyon konaklama,
     3) Bir öğleden sonra yemekli boğaz turu,
4) Toplantı sunumlarının özet kitapcığı,
5) Çalıştay çantası,
6) Oturum aralarında ikramlar,
Yeditepe Üniversitesi tarafından sağlanacaktır.

          Kısa bir zaman içinde hazırlanacak olan web sayfamızda
Çalıştay ile ilgili ayrıntılı bilgiye ulaşılabilecektir. Ayrıca
aşağıdaki adreslerinden de iletişim sağlanabilir.

     math at yeditepe.edu.tr<mailto:math at yeditepe.edu.tr>
     hgumral at yeditepe.edu.tr<mailto:hgumral at yeditepe.edu.tr>
     acelebi at yeditepe.edu.tr<mailto:acelebi at yeditepe.edu.tr>

          Bu iletimizin çevrenizdeki matematikçilere duyurulmasına
yardımcı olmanızı ve çalıştay hakkindaki önerilerinizi bekliyoruz.

          Saygılarımızla

          Düzenleme Komitesi adına
          Prof. Dr. Hasan Gümral
          Prof. Dr. A. Okay Çelebi