[Turkmath:7121] Bir kurumun yöneticisi, söylendiði gibi karikatürize bile edilmiþ olsa, keyfi davranma hakkýna sahip ...

Ugur Yuksel uyuksel at atilim.edu.tr
24 Haz 2010 Per 17:00:33 EEST

Bir kurumun yöneticisi, söylendiði gibi
karikatürize bile edilmiþ olsa, keyfi davranma hakkýna sahip

DEGILDIR, OLMAMALIDIR ...

Saygilarimla

Sayýn liste üyeleri kusura bakmasýn ama benim bu
tartýþmada anlamadýðým þeyler var:

Ortada hakaret mi var?

Kapak güzel deðil mi?

Pozitif bir bilime ait bir teori, yine pozitif
bir bilim dalý olan matematiðe ait bir dergide neden tartýþýlamaz?

Hangi yönetimlerde, mizah geliþir? Mizah kötü müdür?

Düþünce özgürlüðü, istenileni söylemek midir?
Bir kurumun yöneticisi, söylendiði gibi
karikatürize bile edilmiþ olsa, keyfi davranma hakkýna sahip midir?

Saygýlarýmla,

2010/6/24 Muhammed Uludag
<<mailto:muhammed.uludag at gmail.com>muhammed.uludag at gmail.com>

Sayýn Hocam Timur Karaçay'ýn cevabý üzerine, daha
önce TMD haberleþme grubuna dernek üyelerinin
görüþüne sunmak üzere göndermiþ olduðum mektubu
buraya da gönderme gereði duyuyorum.
Hürmetler
--
A. M. Uludag

Ben gündemde olan konuda derneðin yapmasý gereken
gecikmiþ bir iç muhasebesi olduðunu düþünüyorum.

Anladýðým kadarýyla Tübitak desteðinin kesilmesi þu kapak resmiyle ilgili:

   <http://www.matematikdunyasi.org/images/kapaklar/2008-IV.jpg>http://www.matematikdunyasi.org/images/kapaklar/2008-IV.jpg

Matematik Dünyasý dergisi Türk Matematik
Derneði'nin resmi yayýnýdýr. Hoþlanmadýðý kiþiyi
birinci sayfadan afiþe etmek gazetelere
yakýþabilir, ama mesleki/bilimsel bir yayýnda
bunun yeri olabilir mi? Baþka bir ülkenin
matematik derneðinin dergisinde böyle bir þey
hayal etmek mümkün mü? Ne yapmýþ, söylemiþ olursa
olsun karþýndakini karikatürize etmek ilmi/mesleki bir usül müdür?

Matematik bilimini ve mesleðini temsil eden bir
yayýndan beklenen akýl ve fikir yoluyla ikna
etmek için çabalamaktýr ve burada bu yol
terkedilerek hepimiz adýna bir hata yapýlmýþtýr.
Telafisi için hata ilgili kurum ve kiþi nezdinde
tanýnmalýdýr .  ki bu yükten kurtulup gönül
rahatlýðýyla Köy'deki faaliyetlerin desteklenmesini talep edebilelim.

Ugur Yüksel
Atilim University
Mathematics Department
06836 Incek Ankara