[Turkmath:7129] Re: YNT:RE: ynt:RE: TMD nin kapağı

Mustafa Gokhan Benli gokhan.benli at gmail.com
30 Haz 2010 Çar 18:29:56 EEST

Sayin Mehmet Erşen Ülküdaş,

Dediginizi anlamakta zorlaniyorum. Evrim Kurami bir varsayimdir
demissiniz. Sonra da olgudur diyorsunuz. Nedir bu varsayim?

Evrim var fakat yaptigimiz aciklamalar yetersiz diyor iseniz daha
fazla biyoloji ogrenmeniz gerektigini ortaya koymus olursunuz.

Evrim kurami hicbir akli basinda insanin suphe etmeyecegi kadar cok
veri ile desteklenmektedir. Sizin dediginizin aksine modern
biyolojinin temelidir.

Bu teoriyi DNA nin kesfinden 100 sene once (ve Mendelin
calismalarindan haberdar olmaksizin) akil edip orataya koyan buyuk
bilim insanini 200. yasgununde butun dunya anarken, Turkiye'nin
bilimsel calismalarindan sorumlu kurumunun boyle davranislar yapmasi
kendisi ile dalga gecilmesini hakli kilar.

Insanlar cehalet kusuryor demissiniz fakat bu listeye "Evrim kurami
pozitif bilime ait bir teori degil" diyecek cesareti gostermeniz cok
ilginc....

Saygilar

Mustafa Gokhan Benli

--