[Turkmath:7278] TMD burslari

BARIS COSKUNUZER BCOSKUNUZER at ku.edu.tr
25 Eki 2010 Pzt 09:52:41 EEST

Degerli Liste Uyeleri..

Turk Matematik Dernegi (TMD) Yonetim Kurulu (YK), yayinlari ve bagislarla elde ettigi gelirle, gelecegin genc matematikcilerine destek olmak amaciyla CAHIT ARF, GUNDUZ IKEDA ve NAZIM TERZIOGLU BURSU adlariyla toplam 3 tane burs verecektir.

2010-11 ogretim yili icin burslar Ekim 2010′dan itibaren 10 ay sureyle verilecektir. Burs miktari aylik 250 TL dir. Basvuru belgeleri 1 Aralik 2010 tarihine kadar TMD de olmalidir. Sonuclar Aralik ayi icinde TMD websayfasindan duyurulacaktir.

http://www.tmd.org.tr/##2 linkinde Burs Yonergesi ve Burs Basvuru Formunu bulabilirsiniz. Ilgilenebilecegini dusundugunuz matematik lisans ogrencilerini lutfen haberdar ediniz.

tesekkurler..

Turk Matematik Dernegi
http://www.tmd.org.tr