[Turkmath:7182] Re: TMD ve askerlik

joseph fourier jfourier35 at gmail.com
2 Eyl 2010 Per 16:39:51 EEST

 Sayın Üyeler,

Burası Emekli Astsubaylar Lokali oldu da haberimiz mi yok.

6 yaşındaki çocuğu getirsen şu aşağıdaki metinden daha iyisini yazar
herhalde.

Cenk mi var savaşa mı girdik.Bu ne coşku heyecan,bu ne faşizan laflar.

Bu ülke kimsenin babasının çiftliği değil.

Kimsenin şerefli ordumuzla bir sorunu yok.

Sorun yanlış planlama ve geri kalmış yapı.

Eğitimli askerden yararlanacağız diyorlar,ama ot yolmaktan başka askeriye de
bir iş yapan bir

üniveriste mezunu görmedim.

Mehmet Bey,askerlik şubesi açık,siz tekrar askeriyeye dönün.

Belki iyi bir yer çıkarda sosyal tesislerde mangal yapıp meze taşırsınız
masalara.

Ama biz bilim yapmaya devam edeceğiz.

Zaten bilim olmazsa o zaman gelip hepimizi kırarlar.

İsrailin Heronuna muhtaç olmaz kendi malımızı yaparız.

Saygılar