[Turkmath:7187] Re: TMD ve askerlik

Erdal Özyurt eozyurt at adu.edu.tr
10 Eyl 2010 Cum 15:46:41 EEST

. Bir bilim insanının bir çöpçüden üstünlüğü nedirki? Matematik çalışırken
aynı zamanda çöpçününde işini yapabiliyorsak madenci ile yeraltına
inebiliyorsak vb. İşte o zaman özgür bir toplumda yaşıyor olacağız. Okuma
olanağı bulamayan insanlar diğer zümrelerin her zaman köleliğini mi yapacak.
Keşke kimse askerlik yapmasa.
Erdal ÖZYURT