[Turkmath:7213] in : topoloji + astronomi out: ayrı ayrı topoloj ve astronomi

MEHMET ERŞEN ÜLKÜDAŞ meulkudas at hotmail.com
29 Eyl 2010 Çar 19:21:36 EEST

şu "topoloji ağırlıklı astromi" meselesininihayet anladım, lütfedip e-mail gönderen,ilgili web sayfalarından haber veren,sevgili değerli TürkMath üyeleri doslar sayesinde,şimdi bana iş düştü,bu çetrefil makaleleri okuyup anlamak,amma şimdiden ilk izlenimimi söyleyeyim,astro-pozik ile konumsal astromi/analysis situsterkibi bir şey, yeni icat bir bilimdalı.Espri: topoloji ağırlıklı astronomi = astro pösteki