[Turkmath:7214] Re: Varga Kalantarov 60. Yasgunu Konferansi - 5 Kasim Cuma

Mesut Şahin mesutsahin at gmail.com
30 Eyl 2010 Per 10:58:16 EEST

Merhaba,

İstanbul'da olabilsem "Türkiye'de matematik niçin gelişmedi?" başlıklı
konuşmayı dinlemek isterdim. Yazılı bir metin varsa Türkmat'a
göndermek mümkün olur mu? Konferans videoya kaydedilecekse erişim
konusunda bilgi verilebilir mi?

Aslında zaman zaman değerli hocalarımız Türk Matematiğinin tarihi
serencamını, şu anki durumunu ve gelecekte olması gereken yeri konu
edinen makaleler yazsalar, bunları Matematik Dünyasında veya (daha
serbest bir dille) Turkmat'ta yayımlasalar çok faydalı olur diye
düşünüyorum.

Saygılarımla,

Mesut