[Turkmath:8050] Re: Calıstay

Prof.Dr. Unal Ufuktepe unal.ufuktepe at izmirekonomi.edu.tr
1 Ara 2011 Per 23:28:46 EET

Tuncay Hocam ekli yazinizi okudum ama ilgi duymayan üyelerden neden özür dilemis oldugunuzu inanin anlamakta güclük cektim. Bu platformda o kadar eften püften sey yazildi ki, böylesine ciddi bir konuda allah askina neden özür diliyorsunuz ki...

Gecen haftaki calistay ya da bunun benzeri daha önce yapilan calistaylarda problem cözümüne yönelik pek birşey cikmiyor.
Olmasi gereken Calculus, Advanced Calculus dersleri kulaktan kulaga dolasan hocalar ve hocalarimiz var. Bunlarin bir kacini yaz
dönemlerinde ülkenin farkli noktalarinda calistay serileri(7-10 günlük) ile bir araya getirip, katilimcilari ise Calculus dersini yeni veren, vercek olan yada kendini gelistirmek isteyen akademisyenler olsa, dersler videoya aktarilsa vs. Bu etkinlikler bir kac yil sürse inan meselenin büyük bir kismi cözülür.

Böylesi bir etkinlik projesinde kim omuz vermek istemez ki?

Unal Ufuktepe