[Turkmath:8101] Akdeniz Üniversitesi Bilim Ödülü Töreni

naci cangul ncangul at gmail.com
28 Ara 2011 Çar 23:35:13 EET

Sayın Liste Üyeleri,

Türk matematik camiası için güzel bir haberi paylaşmak istiyorum. Can
dostum ve çalışma arkadaşım Akdeniz Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik
Bölümü öğretim üyesi Doç. Dr. Yılmaz ŞİMŞEK (
http://matematik.fen.akdeniz.edu.tr/doc-dr-yilmaz-simsek) 2011 yılı Akdeniz
Üniversitesi Bilim Ödülüne layık görüldü ve 27 Aralık 2011 günü düzenlenen
törende ödülünü aldı. Ödül töreninde matematiğin ve matematiksel düşünmenin
önemini, felsefesini ve uygulama alanlarını anlatan çok güzel ve kısa bir
konuşma yaptı Yılmaz Hoca.

Genelde Tıp, Yaşam Bilimleri, Çevre ya da Doğa Bilimleri gibi alanlardaki
akademisyenlerin aldığı bu ödülü bir matematikçinin almış olmasından bir
Türk matematikçi olarak büyük mutluluk ve gurur duydum ve sizlerle
paylaşmak istedim. Yılmaz hocamızı kutluyor ve başarılarının artarak devam
etmesini diliyorum. Umarım gelecekte Tübitak Bilim Ödüllerini hatta
uluslararası bilim ödüllerini kazananlar arasında da matematikçilerimiz yer
alırlar.

Sevgi ve saygılarımla,

naci

--