[Turkmath:7469] Re: Fwd: Evlerimiz yikiliyor!

H. Turgay Kaptanoglu kaptan at fen.bilkent.edu.tr
16 Þub 2011 Çar 11:27:24 EET

Her ne kadar moda olsa da, bu yazinin CHP'ye vurma yazisi olacagini
dusunmemistim ilk paragraflarda.

H. Turgay Kaptanoglu

On Wed, February 16, 2011 08:51, Ergun Yalcin wrote:

> Begin forwarded message:

Sirinceâ&#65533;&#65533;deki

fotograflarini cektikleri uc bes
alametifarikalariydi.

dostumu ziyarete gittim. Eski bir

Turkiyeâ&#65533;&#65533;ye yeni

Koyuâ&#65533;&#65533;nu

Taksimâ&#65533;&#65533;den, AKMâ&#65533;&#65533;nin onunden