[Turkmath:7801] Re: Türkish Jounal of Mathematics

MEHMET ERŞEN ÜLKÜDAŞ meulkudas at hotmail.com
2 Tem 2011 Cmt 16:43:50 EEST

Sayın Zafer ÖzcanHakemler gönderdiğiniz makaleleri asla okumazlar,şayet dişli biri onları dürterse işte o zaman da okumadan süper fevkılade yayınlansın diye fetva döktürürler,arkanız yoksa makalenizi hiç okumadan çöpe atarlar,dergi editörüne ya hiç yanıt vermezler veya  makaleniz içinberbat bir şeyler diye çamur atıp makalenizi editöre iade ederler.Bu yalnız bizde değil bütün dünyada böyledir,benim makalem için müspet menfi hiç ses yok diyebir süre sabırla bekledikten sonra sual ederseniz,ya hiç yanıt vermezler veya şablon yanıtlardan birini  alırsınız:-makaleniz elimize ulaşmadı <bu yanıtı alma olasılığı daha yüksek>-aaah aaah makaleniz elimize geçti amma nasıl olduysa bir türlübulamadık sekreter hanım kim bilir hangi dolaba tıkmış bizlerişlem yapmadan <bu sözüm ona itiraf edici yanıtta özürlerikabahatlarından daha büyük + aslında ne itiraf ne özür adamı bi güzel tedip ediyorar ulan sen kimsinki hele bi daha bize kendiliğinden makale gönderme arkandakapı gibi bir dayın dayanağın olmadan diyorlar, demek istiyorlar>Tabii bir de yol geçen hanı dergiler var her gelen makaleyi hemen yayınlıyorlarelbette bir ademoğlu bakıp okumaksızın.-Sevgi ile, Saygı ile, İyi Günler Dileklerimle,Mehmet Erşen Ülküdaş Ph.D.METU, EGE, DOKUZ EYLÜL ÜNİVönceki öğretim üyesi