[Turkmath:7817] Re: Akademik Personel İlanı/İzmir Üniversitesi Matematik ve Bilgisayar Bilimleri Bölümü

MEHMET ERŞEN ÜLKÜDAŞ meulkudas at hotmail.com
11 Tem 2011 Pzt 15:22:51 EEST

Sayın Dr. Burhan Pektaş
İyi güzel tamam da ilan metni pekresmi eda ile yazılmış, buram burambürokratik diktatoryal buğu kokan aromalıhavalarda.Üniversite yöneticilerimizdenve özellikle ileri çağdaş üstün olmakçaba ve iddialarında olan vakıf üniversitelerimizdenbu tür duyuru ve ilanlarda uluslararası normlarauygun zarif akademik uslup beklenir,beklemek hakkımızdır, derim.MEÜ