[Turkmath:7785] Re: TÜRK TAKVİMİ

MEHMET ERŞEN ÜLKÜDAŞ meulkudas at hotmail.com
21 Haz 2011 Sal 19:59:21 EEST

Sayın Abdullah HarmancıGoogle arama motorunda'TÜRK TAKVİMİ' yazıp enter edin.Çok kıymetli bilgiler bulacaksınız.Bu vesile ile tekrar belirtiyorum kiPre-Islam Dönemi Orta Asya'dakiTürk Atalarımız gerçekten dahi kişiler.Mehmet Erşen ülküdaş------- From: harmanci at hacettepe.edu.trTo: meulkudas at hotmail.comDate: Sun, 19 Jun 2011 13:18:50 -0700Subject: Türk Takvimi
Mehmet Bey,
Türk takvim bilgilerini merak ettim. Kaynak adresini bana verebilirmisin.İyi günler.
Prof.Dr.Abdullah Harmanci