[Turkmath:8118] AB'12 de kurslar ve seminerler

Mustafa Akgul akgul at bilkent.edu.tr
8 Oca 2012 Paz 16:23:39 EET

Merhabalar,

Bildiginiz gibi, 1-3 Şubatta Uşak Universitesinde 14. Akademik Bilişim Konferansı yapılıyor.
Konferans oncesi  28-31 ocakta 6 konuda paralel olarak  yogun kurslar yapilacak.
Konferans ve kurslar herkese acik ve ucretsizdir.
Universitedeki yurtlarda  7 TL ye kalmak mumkun.
Tek kisi olarak kalmak da aynı ucret.

Kurslar:

- linux sistem yonetimi
- guvenlik (web uygulama guvenligi ve ozgur yazilimlarla saldiri teknikleri)
- PostgreSQL (veritabanına giris - ileri duzey kullanim)
- Python
- Libreofis/openoffice
- Android

Konferans sırasında  ozgur yazilimlarla ilgili ceşitli bildiriler; egitim yazilimlari, öğrenme yonetim sistemleri gibi bildiriler, icerik hazırlama, html5, bulut bilisim, python ile bilimsel hesaplama gibi seminerler var.

Ayrica LKD bir salonda  3 gun seminerler devam edecek.

Kayit icin: ab2012.usak.edu.tr

program ve ayrintili bilgi icin:
 ab.org.tr/ab12/  ve  ab2012.usak.edu.tr  weblerini takip ediniz.
Sizlerden ricamiz ekteki pdf  dosyasini basip, oldugu gibi veya tercihan buyuterek uygun yerlere asarak, duyurulmasina yardimci olmanizdir.

Tesekkurler ve Saygilar
--
Mustafa Akgul <akgul at bilkent.edu.tr>
CE'70 MAth/OR '74