[Turkmath:8466] Re: sisme dergiler ve yayin etigi ihlali

Zafer Ercan zercan at ibu.edu.tr
18 Haz 2012 Pzt 20:46:08 EEST

Asagidaki iletide George Anastassiou'nin bir sahtekar oldugunu yazmistim.

Bu kisi bir cok turk matematikci ile isbirligi icerisinde.

Bu kisinin bilinen yayinevlerinde sadece 2011 yilinda 7 kitap yayinlamis durumda.
( http://sites.google.com/site/georgeanastassioumemphis/home )

Bu kitaplarin en az birine gozatmanizi oneririm.

Ayrica bir cok dergininde sahibi. Dergilerinde aynen soyle yaziyor:

"PAGE CHARGES: Effective 1 Nov. 2009 for current journal page charges, contact the
Editor in Chief. Upon acceptance of the paper an invoice will be sent to the contact author.
The fee payment will be due one month from the invoice date. The article will proceed to
publication only after the fee is paid. The charges are to be sent, by money order or
certified check, in US dollars, payable to Eudoxus Press, LLC, to the address shown on the
homepage of this site."

Izninizle tercume edeyim:

"Degerli salak, uckagitci ve uyaniklar, sizlere bir kapi aciyorum.  Verin parayi alin yayini. pazarliga acigim. Ancak parayi pesin alirim ona gore. Sonrasinda Bilimler  Akademisine bile uye olabilirsiniz. Hepinizi opuyorum"

Zafer Ercan