[Turkmath:8471] Fwd: [ibudernek:1244] Fwd: Fw: TÜBA atamaları

cenap ozel cenap.ozel at gmail.com
20 Haz 2012 Çar 16:59:35 EEST

---------- Forwarded message ----------
From: <ozgeu at tr.net>
Date: 2012/6/20
Subject: [ibudernek:1244] Fwd: Fw: TÜBA atamaları
To: ibudernek at googlegroups.com

----- Orjinal Mesaj -----
Kimden: Murat Dosoglu **
Tarih: Tuesday, June 19, 2012 13:05
Konu: Fw: TÜBA atamaları
Kime: Ahmet MUZ **, Ahmet ERTURK **, Ilknur ARSLANOGLU **, Ali EROL **,
Kaan ARSLANOGLU **, Serdar ARMAGAN **, Belir GUNER **, Zeki BAYRAM **,
Mehmet BOBAROGLU **, Ilknur Basak TUTUNCU **, Eray BALTACI **, Meryem CAM **,
Senturk CELIK **, Gurcan CILESIZ **, Aysegul Senol CAN **, Cigdem OZKARA **,
Pinar DENIZ **, Nilgun DOSOGLU **, Mehmet DEMIREZER **, Nevin DENIZ **,
Recep Baki DENIZ **, Jale DEMIR **, Kenan DOSOGLU **, Oguz YUCEL **, Emin
GURLEYİK **, Evren KUSCUOGLU **, Sabiha YILMAZ **, Fatma KARAUC **, Fethi
SONMEZ **, Fugen AKER **, Yesim PARMAN **, Gulumser HEPER **, Salih GURAN **,
Cengiz GEBİTEKİN **, Hakan SOMAY **, Hatice YAVUZ **, Hasan UNAL **, Hakan
SOMAY **, Murat HANCI **, Mustafa Kemal HAMAMCIOGLU **, Merih IS **, Ozge
UZUN **, Ozlem YAVUZ **, Zafer ORHAN **, Taner YAVUZ **, Zekeriya TOZAN **