[Turkmath:8386] Fazıl Say dan matematiksel ve astrofiziksel twitler

yilmaz akyildiz yilmaz.akyildiz at gmail.com
16 Mayıs 2012 Çar 21:20:33 EEST

 *FazilSay1* <https://twitter.com/#!/FazilSay1>

Bugun uzunca ender ve zor bir konudayiz ; Sessizligin matematigi.

 *FazilSay1* <https://twitter.com/#!/FazilSay1>

Bir kac haftadir "universe" konulu pek cok belgesel izledim kitap okudum.3.
Senfonim universe'i muzigin matematigine indirgemeye ugrasiyorum

*FazilSay1 <https://twitter.com/#!/FazilSay1>*

Evren Senfonisinde,muzigin 4 ogesi, ritm,armoni,melodi ve tini
uzerine,matematiksel teoriler uretmekteyim. Bunlari ayrica kitap da
yapacagim.

*Fazil Say* ‏@*FazilSay1* <https://twitter.com/#!/FazilSay1>

Her birinde milyarlarca yildiz gezegen olan,milyarlarca galaksinin icinde,
intelligentlife'in sadece dunyada olmasi kanimca mumkun degildir

*FazilSay1* <https://twitter.com/#!/FazilSay1>

Bir astrofizikci dostum uzayda "bizden ileri hayatlar olsaydi , gelirlerdi"
der Orasi da dogru.

*Fazil Say* ‏@*FazilSay1* <https://twitter.com/#!/FazilSay1>

Insanoglunun ve bilimin, evrenin ve evrenin hem oncesinin hem de otesinin
tum sir ve sorularina cevap bulabilecegine inaniyorum. (*Ben inanmıyorum*).