[Turkmath:8394] Re: Fazıl Say dan ?==?utf-8?Q?matematiksel ve astrofiziksel twitler

Zafer Ercan zercan at ibu.edu.tr
17 Mayıs 2012 Per 12:23:26 EEST

Sayin Akyidiz:

Oncelikle sizi (asagidaki) dahilerle sohbet ettiginiz icin sizi yurekten kutluyorum.
Feynman, Grothendieck, Smale, Alan Adler, Wolfram, Arnold, Delign, Zagier, Atiyah, Bott, Langlands, Arf, Ikeda

Mumkunse, ornegin dahi Grothendieck ile etmis oldugunuz sohbetin konusunu 'cam sakizi coban armagani' turunden anlatabilrseniz bizleri mutlu edersiniz.

Saygilarimla.

Zafer Ercan

(not: yazilarimda cok nadiren 'saygilarimla' ifadesini kullanirim)