[Turkmath:8908] Fwd: [GENEL-DUYURU: 6319] Asya Universiteleri Siralamasi hk

Safak Alpay safak at metu.edu.tr
11 Nis 2013 Per 16:39:01 EEST

bilginize safak alpay

----- rektor at metu.edu.tr tarafından iletilen ileti -----
   Tarih: Thu, 11 Apr 2013 15:20:21 +0200
  Kimden:  ODTU Rektor <rektor at metu.edu.tr>
    Konu: [GENEL-DUYURU: 6319] Asya Universiteleri Siralamasi hk
    Kime: genel duyuru <genel-duyuru at metu.edu.tr>

Degerli Mensuplarimiz,

Orta Dogu Teknik Universitesi, Ingiltere merkezli Times Higher
Education kurulusu tarafindan 10 Nisan 2013 tarihinde duyurulan "Asia
University Rankings 2013" listesinde Asya kitasinin En Iyi 22.
Universitesi olmustur.

"Asia University Rankings 2013" listesinde, Japonya, Cin, Guney Kore,
Hong-Kong, Singapur, Hindistan, Israil ve Iran'i da kapsayan Asya
bolgesindeki universitelerin basari siralamasi; egitim kalitesi,
arastirma faaliyetleri, bilimsel yayinlara yapilan atiflar, sanayi
gelirleri ve uluslararasi niteliklerini yansitan 13 farkli performans
kriterine dayanmaktadir.

ODTU'nun en ust siradaki Turk universitesi oldugu listede, Bilkent,
Koc, Bogazici ve Istanbul Teknik Universiteleri de 28, 31, 37 ve 38.
siradan Asya'nin En Iyi 100 Universitesi listesine girmistir. Toplam
15 Asya ulkesinin temsil edildigi listede, en cok universitesi listeye
giren ulke 22 universite ile Japonya olmustur.

Bu gurur verici sonuclarin elde edilmesini saglayan tum ogretim
uyelerimizi, idari personelimizi, ogrenci ve mezunlarimizi kutlar,
kendilerine tesekkurlerimi sunarim.

Saygilarimla.

Prof. Dr. Ahmet Acar

Rektor