[Turkmath:8923] Re: onur kurulu

Kazim ILARSLAN kilarslan at yahoo.com
15 Nis 2013 Pzt 15:00:19 EEST

Zafer Ercan Bey,
Olmamış, siz neden rahatsız olduğunuzu açıklamamışsınız. Bende sorduğunuz sorulara cevap vermeyeceğim. Sizinle bu konuyu uzun uzun tartışmaya gerek yok. En kolay yolu siz bir sempozyum düzenleyin, tüm kurullar sizden oluşsun. Sorun çözülür:)))
Bu arada sizide sempozyumda görmekten büyük bir mutluluk duyacağımı ifade ederek bu konuyu burada kapatıyorum.
Muhabbetle,
Kazım İLARSLAN