[Turkmath:8758] FW: 12. Matematik Sempozyumu, Sergi ve Şenlikleri

Hüseyin Demir hdemir at omu.edu.tr
30 Oca 2013 Çar 18:54:54 EET

From: Matematikciler Dernegi [mailto:matematikciler.dernegi at gmail.com]
Sent: Wednesday, January 30, 2013 4:12 PM
To: undisclosed-recipients:
Subject: 12. Matematik Sempozyumu, Sergi ve Şenlikleri

Değerli Meslektaşım,

Her yıl matematikçileri, matematik eğitimcilerini ,  eğitim uygulamasını
yapan öğretmen ve
öğrencileri bir araya getiren Geleneksel Matematik Sempozyumu, Sergi ve
Şenliklerinin on ikincisi

bu yıl  23 - 25 Mayıs 2013 tarihlerinde Hacettepe  Üniversitesi
KültürMerkezi (Sıhhiye Yerleşkesi )

salonlarında gerçekleştirilecektir.

Sempozyumumuzda Matematik dallarında  ve Matematik Eğitimi ile ilgili
bildirilere yer verilecektir.
Sempozyum kurullarının oluşturulmasında bu ayrışım dikkate alınmıştır.

Sempozyumda yer alacak davetli konuşma, bildiri,poster, panel,Türkiye
Liselerarası Matematik Yarışması

ve benzeri etkinlikler aracılığıyla matematik ve matematik eğitimi
alanındaki son gelişmeleri sizlerle paylaşmayı amaçlamaktayız.

 Katılımınızla sempozyumumuzu onurlandırmanızı bekler, sempozyumda buluşmak
dileğiyle sevgi ve saygılarımızı sunarız.

Prof. Dr. Ömer AKIN

Matematikçiler Derneği Yönetim Kurulu Başkanı

MATEMATİKCİLER DERNEGİ
Dr. Mediha Eldem Sokak No:56/12 Kızılay / ANKARA
T/F: +90(312) 433 73 84
e-posta: bilgi at matder.org.tr

matematikciler.dernegi at gmail.com