[Turkmath:9101] Re: Gezi parki

Mehmet Can mcan at ius.edu.ba
18 Haz 2013 Sal 14:06:48 EEST

Degerli Meslekdaslarim

Mesele Gezi Parkı'na ne yapılacağı meselesi değildir.

diye baslayanlar, bunun arkasindan kendi duslerini siralamakta elbette
ozgurdurler.

Sayin coskun da

Mesele, iktidarın,  üstüne vazife olmayan işlere kalkışması ve onun
yarattığı patlamadır.

diye devam etmis.

Elbette hangi islerin iktidarın,  üstüne vazife olmayan işler olduguna karar
vermek, sayin coskun dahil, hepimizin hakki ve gorevidir.

Sincan ve Kazli Cesme'deki milyonlar da zaten bu gorevlerini yerine
getirdiler.

Anlayan icin.

Mehmet Can