[Turkmath:9290] Re: ODTÜ

Zafer Ercan zercan at ibu.edu.tr
26 Eki 2013 Cmt 20:30:07 EEST

Ama Hangi ODTU? İsbirlikcilerin ODTU'su mu yoksa devrimcilerin ODTU'su mu?

ODTU Turkiye degildir. Turkiye sadece ODTU'ye sıkıstırılacak bir karakter ise, durum icler acisidr.

ODTU oz kimligini 68'lerden alır. Mahirlerden, Denizlerden, Cemgillerden alır.

Devrimcilerin yarattığı bu kimlik su anda cigeri curumus bir yonetimin elindedir. Bu yonetim tuccar, danisman, kamu karsiti ve duzen isbirlikcisidir. Bu yonetimin ureticileri de mevcut ogretim uyeleridir.

Bu curumuslugu ODTU'den ''kovulan'' biri olarak iyi bilmekteyim. ODTU hocalarının yuzde 90'ı cıkarcı, toplumsal sorumlulugu olmayan kisilerden-mantarlardan olusur. Bu mantar takımı bir lojman icin onlarca agac kesimine ses cikartmazlar. Yagmalanan kamu kuruluslarina, kapatilan fabrikalara ses cikartmazlar. Fabrikadan atilan iscilerle empati kuramazlar!

Curumuslukle kolayca satilik juriler olusturabilir.

Bu curumusluk ''ogrenci velilerine'' mektup gondererek ''cocuklariniz siyasete karismasin, canlarini sorusturmalarla yakabiliriz'' diyen bir karakterdedir.

1 Mayis emek bayramini selamlayan ODTU ogretim uyelerinin sayisi toplamada 10'u gecmez.

ODTU geleneginde ''hoca, hocam'' diye hitap kulturu vardır. Ama yonetimi temsil eden Ahmet aAar'a ''hoca'' ya da ''hocam'' demeyi gelenege karsi saygisizlik-hakaret olarak degerlendirim. Ve ODTU ogretim elemanlari bu tuccari rektor olarak secmistir.

Bu tuccar anlayisi "ODTU ozellestirilsin maasiniz iki kat artsin" diye ortaya atilan olasi bir kemige selam dururlar...

Tarafların kim oldugu konusu sulandirilmasin: bir tarafinda Melih Gokcek, Ahmet Acar ve onu secen cikarci ogretim uyeleri surusu, diger tarafinda ise devrimciler vardir... tam 30 yil once bugun idam edilen Serdar Soyerginler vardir.

( http://www.ozgurmedya.org/Yazar-serdar-soyergin-2948.html )

Zafer Ercan