[Turkmath:9737] Bilim meselesi

Zafer Ercan zercan at ibu.edu.tr
19 Nis 2014 Cmt 23:06:19 EEST

Sayin Matematikciler:

Asagidaki saptamami nasil buluyorsunuz?

"Anlamsız kullanımı, saçma sapan şeyleri yutturmak için her safhada sıkıştırılan "bilim" kelimesinden nefret ediyorum.

Erdoğan'ın ''twitter mivitter hepsini kapayacağız" çıkışına benzer biçimde ben de "bilim filim hepsini kapayacağız" demek geliyor içimden!

"En aptallar hangi meslek grubunda bulunmakta?" diye sorsalar, vereceğim yanıt "üniversite camiasında bulunan profesörler, doçentler" olur.

Acı olan ise, toplumun bu aptal ve tembelleri "bilimsel araştırma yapan kişiler" olarak görmesi ve inanması.

Bir başka gerçek ise, bu aptalların aptallıklarının farkında olmamayışıdır."

Zafer Ercan