[Turkmath] hoca kimdir kim değildir

Safak Ozden bildiginessek at gmail.com
Mon Dec 1 13:18:50 UTC 2014

Elbette dileyen herkes düşüncesini dile getirebilmeli. Alışkın olmadığımız
biçimde
dile getirilmesini engellemeye hakkımız olmadığını da unutmamalıyız.

Açıkçası ben kerhane bekçisine benzetilsem bunu hakaret olarak görmem, ama
bunu hakaret olarak görenleri de "neden görüyorsun" diyerek sorgulamam.
Birisi
incitici bulabilir ve hoşuna gitmeyebilir bu yakıştırmalar. Dahası,
eleştiri değil, saldırı
olarak da görebilir. Bunu anlayabiliyorum. Zaten besbelli ki Zafer Ercan da
yanıt
alabilmek için böyle yazmış, ki onu da anlayabiliyorum. Benim anlayamadığım
nokta,
Zafer Ercan'ın defalarca dile getirdiği makale bastırmak için sadece para
bastırmak gereken
dergilerde yapılan yayınların çokluğunun kıymetli liste üyeleri tarafından
mesleklerine
bir hakaret olarak görülmüyor olması. Açıkçası paralı dergilere para
bastırararak
yayınlanmış makalelerin para bastırmadan yayınlanmış makalelerle aynı
kefeye konulması
bence matematikçiler için mesleklerine daha büyük hakaret olarak görülmeli.

Dileğim, Zafer Ercan'ın dile getirdiği bu konulara da aynı duyarlılığın
gösterilmesidir.

Saygılarımla