[Turkmath] hoca kimdir kim değildir

Zafer Ercan zercan at ibu.edu.tr
Mon Dec 1 15:06:16 UTC 2014

----- Orijinal Mesaj -----
Kimden: "Zafer Ercan" <zercan at ibu.edu.tr>
Kime: "turkmath" <turkmath at listweb.bilkent.edu.tr>
Kk: "Ali Nesin" <anesin at bilgi.edu.tr>
Gönderilenler: 1 Aralık Pazartesi 2014 16:59:14
Konu: Re: [Turkmath] hoca kimdir kim değildir

(Listeye gönderilen mesajlar bana doğrudan gelmediği için geç yanıt veriyorum:)

Ahmet Acar'ın karton delikanlıları:

Maval okumayın.

Bütün haklarım altüst edilirken, olmayan belgeler mahkemeye varmış gibi gösterilirken neredeydiniz?

Tayyip Erdoğan'ın rektörünüzü fırçalarken nerdeydiniz.

Anlaşılan o ki, hakaretle eleştiri farkını ayırabilecek yetkinlikte değilsiniz.

Yazmaya devam edeceğim.

Zafer Ercan
-------------------------

Değerli Liste Üyeleri,

Mensubu olduğumuz Üniversitemizin Rektörü ve dolayısıyla O’nun
şahsında Üniversitemizi hedef alan aşağıdaki mesajı bizler gibi
sizler de okumuşsunuzdur. Her türlü ifade özgürlüğünün ötesinde,
sadece hakaret içeren bu gibi mesajların listemizin amaçlarıyla
hiç bir şekilde bağdaşmadığı açıktır.

Bu nedenle bu listenin de üyeleri olan bizler; başta bu mesaj
olmak üzere daha önce de listemizde örnekleri görülen benzer
mesajları şiddetle kınıyoruz.

Ayrıca bu tür mesajların listemizde yer alabilmesini de
düşündürücü buluyoruz.

Durumu bilgilerinize saygılarımızla sunarız.

Prof. Dr. Ersan Akyıldız (ODTÜ Fen Edebiyat Fakültesi Dekanı)

Prof. Dr. Mustafa Korkmaz (ODTÜ Matematik Bölümü Başkanı)

Prof. Dr. Bülent Karasözen (ODTÜ Uygulamalı Matematik Enstitüsü Müdürü)

2.

Yanıt verin Ahmet Acar'ın karton delikanlıları:

Matematik bölümüne karısıyla yaptığı kimya makaleleri ile fonksiyonel Analiz kadrosuna profesör ataması yapılırken nerdeydiniz.

Kaçamazsınız? Hele benden hiç kaçamazsınız.

Siz bırakın Ahmet Acar'ı savunmayı, önce kendinizi savunun...

Yazmaya devam edeceğim.

Zafer Ercan

Zafer Ercan

Alinti Zafer Ercan <zercan at ibu.edu.tr>