[Turkmath:9467] Re: Ramanujan ve Nesin Matematik Köyü

Ayhan Dil adil at akdeniz.edu.tr
9 Oca 2014 Per 09:31:12 EET

Merhaba,

Bu konuda gazetelerde çıkan haberlerde biraz uydurma da söz konusu. Barış
Paksoy'un bu haberlere dair sosyal medya üzerinden yaptığı açıklamayı
aktarayım.

Ayhan Dil

Barış Paksoy şöyle yazmış:

Bugünkü haberlere dair aciklama

Sabahleyin Milliyet´in haberini gördügümde pek kale almadim ama görüyorumki
isin suyu cikmis durumda. Evvela sunu belirteyim, yayinlanan haberler benim
bilgim disimda yazilmis olup, ancak yayinlandiktan sonra ogrenebildigim
haberler. Asagidaki haberlere vesile olan mesele neredeyse iki bucuk
senelik. Almanya´ya yerleselide yaklasik bir bucuk sene oluyor.

Yine de yaraticiliklarindan ötürü tüm gazeteci arkadaslarimizi kutlarim.
Zira maddi olarak hicbir destek almadigim halde, burs aldigimdan soz
ediliyor. Bari bir burs baglayinda haberiniz toptan asparagas olmasin.
Ayrica gonullu olarak ilkogretim ve lise ogrencilerine matematik dersi
verdigim soyleniyor; fakat gel gör ki benim bununla ilgili olarakta bir
bilgim yok. Ozetle, haberler pek cok yanlis ve eski bilgi icermekte.

Her halukarda, vakti zamaninda da, simdi de destek veren herkese tesekkur
ederim.

--
Ayhan Dil

adil at akdeniz.edu.tr