[Turkmath:9881] Re: Bizim de artık bir Terrence Tao muz var

Zafer Ercan zercan at ibu.edu.tr
1 Haz 2014 Paz 09:13:46 EEST

Bravo Levent Alpoge.

Saptamayi ve ovguyu irksal koken uzerine yapmayalim: Levent Alpoge Amerika'nin bir ikinci Terrence Tao'su ya da Amerika'nin birinci Levent Alpoge'si olabilir.

Levent Alpoge eger Yunan vatandasi olsaydi, herhalde bu listede ondan bahsedilmeyecekti. Yapilan ovgunun bicimi, "o bizim" uzerinden yapilmaktadir.
Bedavacilik yapilmasin: Alpoge nereden sizin oluyor?

Maden iscilerini yerin altinda katletmek yerine onlarin yeteneklerini ortaya cikartacak bir egitim ve yasam duzeni yaratabiliyorsaniz, o zaman her alanda yaratabileceginiz Alpogelerle ovunebilirsiniz.

Tekrar ediyorum, bedavacilik yapmayin: Levent Alpoge sizin degildir!

Zafer Ercan