[Turkmath:9884] Re: kimin?

Zafer Ercan zercan at ibu.edu.tr
1 Haz 2014 Paz 13:12:46 EEST

Yilmaz akyildiz:

"bizim olmak" ile "bize katilmak" ayri seyler.

"bizim olmak" bizim utettigimiz anlaminda. Bir ornek verecek olursak: maden ocaklarinda 300 kisinin katili olmak "bizim urettigimiz" bir durumdur.
Kapitalizmi yenmek icin Ernesto Che Guevara'nin bize katilmasi, onu bizim urettigimiz anlamini gelmez!

Karamsar olmanin da gergi yok: Bu topraklar Nazimlari, Behiceleri, Denizleri, Sinanlari, Mahirleri ve binlercesini yaratmistir ve yaratacaktir.

Zafer Ercan