[Turkmath:9936] Re: kadro ilani

Timur Karaçay tkaracay at baskent.edu.tr
21 Haz 2014 Cmt 21:46:53 EEST

Sevgili Zafer,
Üniversite sistemimizin hastalıklarını belirten tipik olayları yakalıyorsun.
Kimse aldırmıyor sanma. Sni kutluyorum...
Atamalarda eşitlik ilkesini çiğneyen böyle bir ilana ilgili rektör ya da
YÖK el koymuyorsa, savcılardan medet umma noktasına geldik demektir...
İçten çürümenin saldığı kokular artık önlenemez durumda...
Böyle oluşu gelecekte sağlam yapılanma için hepimize umut vermelidir.
Saygılarımla,
Timur Karaçay