[Turkmath:9826] Re: Soma

Tuna ALTINEL altinel at math.univ-lyon1.fr
18 Mayıs 2014 Paz 11:33:28 EEST

Sayın Ercan,

Önerinize katılmamak elde değil. Mesajınızı okuyunca hemen bu konuda
fikir beyan
etmeyi düşündüm. Sonra bu açıklamanın nasıl yapılacağı üzerine düşündüm,
hatta
bazı meslektaşlarla konuyu tartıştım. Ortaya çeşitli pratik sorunlar
çıkıyor. Kim kaleme
alacak, ortak bir metine nasıl varılacak, imzacıların bazılarının
(örneğin kaleme alanlar)
hedef haline getirilmemesi için nasıl özen gösterilecek, vs.

Ama bunlar, adı üzerinde pratik sorunlar. Oysa bizim karşımızda daha
temel bir sorun
var. Bunu, tekme tokat mafyasının başı, birkaç yıl önce Kürt gerilla
hareketine karşı
"Sri Lanka" çözümü önerdiği dönemde bir cümlesiyle pek güzel özetlemişti:

"Sözün bittiği yerdeyiz."

Tuna Altınel