[Turkmath:9833] Re: mazeret ve butunleme -- duzeltme

Omur Ugur ougur at metu.edu.tr
22 Mayıs 2014 Per 00:06:52 EEST

Bu sinav neden buraya gonderildi bilemiyorum ama isterseniz
asagidakileri de duzeltiverin, gulumseyerek :)

1. sanirim sinavi alacak olan (a) students, ve (b) the score diye
kisiler var. Bosluklari sadece student olanlar dolduracakmis. the score
doldurmayacak!!!

2. indical yerine indicial daha uygun gibi: gerci sozluklerde "indical"
var ama "indicial" yok. Napcaz simdi? :)

3. 3. ve 4. sorular ne ki? Meraktan soruyorum. Bosluk doldurma degildir
umarim. Gerci, butur sinavlarda olabilir. Ogrenciler zaten kalacak! :)
mi, yoksa gececek mi? :(

Sevgiler,
Omur
Cidden bu maili biraz da stressimi dagitmak icin yazdim, amacim kimseyi
elestirmek filan degil. Tekrar sevgiler.

Dr. Omur Ugur                 | Middle East Technical University
http://www.metu.edu.tr/~ougur | Institute of Applied Mathematics
Tel.: +90(312) 210 56 17      |             06531 Ankara, Turkey
Fax : +90(312) 210 29 85      |