[Turkmath] turkmath de sorun

Mustafa Akgul akgul at bilkent.edu.tr
Tue Sep 9 14:01:07 UTC 2014

Merhabalar,

Yaklasık 2 hafta kadar  once, IMU Seul devam  ederken, bir elektrik
kesintisi sonucunda tukrkmath'a hizmet veren makina  coktu.  Diske
ulasamadık.  Disk uzerinde çlışmalar devam  ediyor.

Ben son care olarak, bendeki e-posta mesajlarındaki  adresi  toplayip
listeyi  aktif hale  getirmeyi  sectim. bazı adresler  birden fazla  uye
olmus olabşlir. Listeden cıkanlar, listed egozukebilir, ve onemli miktarda
kimse su anda uye degilller.
Diski  kurtarmayı  tum uyeleri eklemeyi ve  arsivi kurtarmaya hala
ısrarcıyız.  Bu bilgiyi  etrfaya yyaıp,  uye olmaynaların uye olmasına
yardımcı olmanızı bekliyorum.

Bir sanslıkta  bu sırada benim saglık  sorunlarımın gündemde olusuydu.
Gecen hafta bir karaciger ameliyatı gecirdim.  Dun eve cıktım. Ameliyat
basarılı oldu. Oldukca iyiyim.

Saygılarımla
Mustafa  Akgul