[Turkmath:608] Re: Hasan Pulur'un Nazım Terzioğlu yazısı

Hüseyin Eğinç huseyin.eginc at gmail.com
Sun Jul 26 07:25:04 UTC 2015

Oktay Akbay mıy dı adı . . . Vural Akbal mıydı .. .

Öyküler şeklinde yazılmışlarıyla . . .toplumda ki değişimler​i . . .tabii
pek de müspet olmayan değişimleri . . .  toplumun gözüne . . .gözüne sokan
. .  kimsenin arkasını dönemeyeceği . . öyküler  şeklinde anlatan bir
asude . . .bir mütevazi ydi . . . sandviçe dönen ekmek ve ekmek algısı ile
. . .toplumdaki yozlaşmayı dile getiren . . .

26 Temmuz 2015 00:16 tarihinde yilmaz akyildiz <yilmaz.akyildiz at gmail.com>