[Turkmath:794] Re: cer cop

Zafer Ercan zercan at ibu.edu.tr
Fri Nov 27 13:21:36 UTC 2015

Konu acilmisken, rezillikleri gorelim: 9.29.2012 tarihinde Cenap ozel'in duzenledigi bir konferans hakkinda liste uyelerini asagidaki maille uyarmistim. makaleler American Institute of Physics de yayinlanacak reklami uzerinden toplanan paralari akibeti nedir? Makaleler neden yayinlanmamistir. Sayin Ozel, kac para toplamistin? Is karli miydi?

Zafer Ercan

''Benden uyarmasi:

Turkiye'de  bazi konferanslarin bildirileri hakem surecinden gecilip/gecilmedigi anlasilmadan (tahminim hakem sureci yoktur) makaleler oldukca yuksek paralarla " American Institute of Physics " markasi ile kitaplastirilmakta ve bu kitaplar oldukca pahali (bazen 100 dolarin uzerinden, bazen 900 TL) bir bicimde satisa sunulmaktatir. Bu paralarin nereye gittigi, nasil paylasildigi mechuldur!

Anladigim ilk izlenimler " American Institute of Physics" markasi isim uzerinden onemlilestirilmeke ve cekicilestirilerek piyasaya sunulmakadir.

Bu konuda olusabilecek sahekarliklarin onlenmesi, onlarin tuzagina dusulmemesi konusunda dikkatli olunmasini ve incelenmesi geretigini meslektaslarima iletmek isterim.

Tutk Matmatik Dernegi: Kendine meslek orgutu diyor isen bu konularda uyumaya hakkin yok. Bu konulara birkez olsun el at.

Zafer Ercan''