[Turkmath:800] Re: (no subject)

cenap ozel cenap.ozel at gmail.com
Fri Nov 27 14:17:16 UTC 2015

hiç bir parali derginin mudavimi olmadım ve Srivatsava buyuk bir
matematikci degerli bir insan
onun adina konferens yapmak elbetti guzel
ayrica bu Srivastava icin olmak zorunda degil bu ulke ve matematik camiasi
icin yapılan her organizasyon elbette guzel

Ben utanacak hic bir sey yapmadgim gibi her turlu matematik etkinligi yapan
ulkemnizde matematigin gelismesinde katki olan insanalra minnettarım guzel
yapilan seyleri teye almiyorum bir arada
dcok degerli Turgut Onder Beyin Gokovada yaptigi organizasyonları teye
alıyodunnn