[Turkmath:674] Seminer ve Konferansların duyurulması hk.

Özkan Değer ozkandeger at gmail.com
Wed Sep 30 09:13:20 UTC 2015

Sayın liste üyeleri,

2015-2016 Eğitim Öğretim yılının hayırlı olmasını diler, seminer
dönemlerinin başladığı bugünlerde aşağıdaki bilgilendirmeyi yapmak isterim:

Bildiğiniz üzere Eylül 2013'ten beri ülkemizdeki matematik seminerleri,
konferans ve toplantıları, iş ilanları ve çeşitli istatistikler turkmath.org
web sitesinden duyurulmaktadır.

Bölümünüzün yada çalışma grubunuzun seminer duyurularını birinci elden,
kolay bir veri girişi ile anında tüm dünyaya turkmath.org web sitesi
üzerinden ve ona entegre edilmiş ilgili facebook ve twitter sayfaları
üzerinden ilgili kişilere duyurabilirsiniz. Böylece sadece seminerlerinizi
duyurmakla kalmayıp bölümünüzün seminer arşivini de oluşturmuş olursunuz.

Sisteme giriş yapabilmek için gerekli olan Kullanıcı adı ve Şifreyi almak
için ozkandeger at gmail.com adresi üzerinden iletişime geçebilirsiniz.

İlgili adreslere aşağıdaki linklerden ulaşabilirsiniz. Bu linkleri
bölümünüz web sayfalarında veya kişisel web sayfalarınızda paylaşmanız
faydalı olabilir.

*Seminerler:* http://www.turkmath.org/beta/listeseminerler.php

*Konferans ve Toplantılar:*
http://www.turkmath.org/beta/listekonferanslar.php