[Turkmath:1214] Re: [PROMO][Tmd-uye: 1114] Hatırlatma: Tosun Terzioğlu anma toplantısı

Zafer Ercan zercan at ibu.edu.tr
Tue Apr 5 17:58:19 UTC 2016

Sayin Zafer Nurlu,

bu hatirlatmaniz bana iki sey hatirlatti:

Birincisi, ''Sabanci Universitesi o kadar ozgurdur ki, Ataturk bile elestirilebilir'' aciklamasini yapan Tosun Terzioglu'nun ''boyle bir elestirinin Sabanci Universitesi'nin bir calisani tarafinca  Guler Sabanci'ya yoneltilmesi durumunda sonuc ne olabilirdi?'' sorusuna yanit vermesini arzu ederdim.

Ikıncisi, sizin ayarlanabilir ve satilik rapor yazabilen biri olabilmenizdir.

ZE