[Turkmath:1242] Re: III.Kadın Matematikçiler Derneği Çalıştayı: Yeni Önemli Duyuru

burcu silindir burcusilindir at gmail.com
Mon Apr 18 06:38:59 UTC 2016

Günaydınlar,

Pınar mail atabilecegini soylemisti.

Pınar Ve Meltem Güllüsaç o zaman bugunden itibaren, matematik
bolumlerindeki birer kadın matematikciye benim yukarıdaki mailimi
atabilirler mi? Ve bolumlerindekilere bu sekilde duyurmalarını
soyleyebilirler mi? İyi haftalar.

Assoc.Prof.Dr. Burcu Silindir Yantır
Dokuz Eylül University
Department of Mathematics