[Turkmath:1470] Re: [Tmd-uye: 1228] hayirseverlilik ve darbe

Mehmet Can mcan at ius.edu.ba
Tue Aug 16 10:40:53 UTC 2016

Bülent Hocam

Insanlari ayrık üç kumeye ayırmış oldum. Ilk iki sınıfın ne yapacağı bellidir.

1. Homoekonomikuslar; parasini dünyevi yararı olmayan yere harcamaz.
2. Homoislamikuslar: uhrevi yararini dusunerek parasını dünyevi yararı olmayan işlere kolayca harcar.

3. Digerleri: Bunlar "mixed type" tir. Yaşam felsefelerine göre bazıları harcar, bazıları harcamaz.
SizIn dahil oldugunuzu söylediğiniz politik görüş topluluğunun fertleri hayat felsefesi bakimindan heterojendir.  Bir kısmı bu konuda Homoekonomikuslar gibi davranirken,  bir kısmı sizin gibi dünyevi çıkarı olmayan yerlere para harcayabilir.

Lafı uzattım.  Kısacası yaptığım
Homoekonomikuslar
Homoislamikuslar
Siniflandirmasi insanlar kumesinde bir "partition" değildi.

Mehmet Can
Prof. Dr. Mehmet Can
The University Information Technology Center

INTERNATIONAL UNIVERSITY OF SARAJEVO
Hrasnicka cesta 15, 71000 Sarajevo, B&H
Phone: +387 33 957 150 ; Fax: +387 33 957 105
mcan at ius.edu.ba   ius.edu.ba/mehmet-can