[Turkmath:1724] Aranan kişi kendisinin ışınlanmış olduğuna inanıyor... aynı anda değişik yerlerde görüldüğü söyleniyor. en son ilişikdeki resimde Moldova-Cabernet Şarabının reklamında görüldü, gerçeği nerde, kendisi de bilmiyor...

yilmaz akyildiz yilmaz.akyildiz at gmail.com
Tue Dec 13 21:10:39 UTC 2016

-------- Yönlendirilen ileti ----------
Gönderen: "Timur Karacay"

*Aranıyor*!

Teorik fiziğe ve matematiğin her alanına ilgisi olan, yeni bir edebi tür
yarattığını henüz farketmeyen, şu anda dünyanın her hangi bir yerinde
olduğu kesin olan ünlü yerli matematikçi seyyah Yılmaz Akyıldız’ın posta
adresi aranıyor.

İyi fizikçiler (sanki fizikçinin kötüsü olurmuş gibi) evreni; yani
yıldızları, dünyayı, beni ve seni yöneten dört önemli kuvvetin varlığını
söylerler: *gravitasyon, kuvvetli nükleer kuvvet, elektromagnetizm ve zayıf
nükleer kuvvet.* Bendeniz bu kuvvetlerin hiç birisini bile farketmedim; ama
 sevgili Yılmaz’ın onları gezdiği yerlerde görmüş olabildiğini umuyorum. O
nedenle, posta adresini bulursam,kendisine *“Einstein’in Görelilik Kuramı”*
adlı denememi göndermek istiyorum. Hiç matematik kullanmadan görelilik
kuramının yazılabileceğine yayınevim beni ikna etti. Elbette, benim ikna
olmam Yılmaz’ın da ikna olacağı anlamına gelmiyor. Üstelik Yılmaz
Einstein’den çok Behram Kurşunoğlu’na inanıyor olabilir. Ama yüz yıldır
canla başla çalışan fizikçilerin çürütemediği görelilik kuramı ilk günkü
gibi ayakta duruyor. Üstelik LIGO, Şubat 2016 tarihinde hiç kimsenin yüz
yıldır göremediği gravitasyon dalgalarını algıladığını ve evrenin derinden
gelen sesini duyduğunu söylüyor.

Yılmaz o gizli kuvvetleri gördüyse ifşa etmeli ve benim gibi şaşkınlık
içinde olanları kurtarmalıdır. Posta adresi  günümüzde moda olan arama
yapanlara sızdırılmayacaktır. Bilenler varsa, umuma yaymamak için
timurkaracay at gmail.com adresine yazabilirler.

Timur Karaçay

--
dangerous content by *MailScanner* <http://www.mailscanner.info/>, and is