[Turkmath:1825] ''Ha o zaman paşkadur da..''

Osman Gürsoy osmangursoy at maltepe.edu.tr
Sat Dec 31 12:50:23 UTC 2016

Öncelikle Zafer Bey e sakin hoş görülü cevabından dolayı teşekkür ederim.
Oradaki Ciddi Matematikçi sözcüğü samimidir. yani ben sizi öyle bilirim.

Diğer kısımlar ise karşılıklı yazılanlar üzerinden gelişen
cümlelerdir.Birbirini doğru anlayana kadar da öyle devam etmesi normaldir.

Benim Yılmaz hemşehrimi biraz öfkelendirmişim galiba..Lütfen bağışlasın
 her şey şaka - şuka dır bu akşam.

Hüseyin Eğinç bey'e de nefis üslubundan dolayı teşekkür ediyorum.

Herkese esenlikler dolu mutlu yıllar diliyorum
O.Gürsoy

Prof.Dr. Osman GÜRSOY
T.C. Maltepe Üniversi- Eğitim Fakültesi