[Turkmath:988] Re: [Tmd-uye: 998] Ynt: ilgi cekici Turkiye kadin (ve erkek) makale rekortmenleri (yilda 30 .. 200 makale) - mart 2015

Mesut Şahin mesutsahin at gmail.com
Sun Feb 14 07:51:00 UTC 2016

Tamer hocam,
Başarının sırrı çok çalışmak derler ama, galiba fizik özelinde CERN ile
ilişkili olmak fark atmayı sağlayan etken. Anladığım kadarıyla CERN de
yapılan bir araştırmadan elde edilen bir yayının yazarları oraya kayıt
olmuş herkes oluyor. Makale yazıldığında orada bulunmak bile gerekmiyor
galiba. Bir iddiaya göre oturduğunuz yerden haberiniz bile olmadan
makaleniz yayımlanıyor.

mesut
13 Şub 2016 23:14 tarihinde "M.Tamer Koşan" <mtkosan at listweb.bilkent.edu.tr>