[Turkmath:1023] Prof.Dr. Tosun Terzioğlu

Prof.Dr.Seref Mirasyedioglu serefm at baskent.edu.tr
Wed Feb 24 06:44:07 UTC 2016

Prof. Dr. Tosun Terzioğlu'nun vefat ettiğini derin üzüntü ile öğrenmiş
bulunuyorum.

ODTÜ de ders vermeye başladığım yıllarda kendilerini yakinen tanıma
fırsatı bulmuştum. Kendileri eserleri ve yetiştirdiği öğrencileri ile
örnek  bir bilim insanıydı.

Ülkemizde bilim ve eğitim kültürünün gelişmesine özgün katkılar sağlayan
değerli hocamız, sunduğu hizmet ve eserleri ile geleceği aydınlatacaktır.

Hocamıza rahmet, değerli ailesine ve matematik dünyasına başsağlığı
diliyorum.

Şeref Mirasyedioğlu

Prof. Dr. Şeref Mirasyedioğlu
Başkent Üniversitesi