[Turkmath:1389] Re: darbe girişimine ve darbeye hayır

Timur Karacay tkaracay at baskent.edu.tr
Sun Jul 17 10:02:11 UTC 2016

Evet, darbeyi elbette kınıyoruz, lanetliyoruz. Aksi söylenebilir mi?

Ama gencecik askerlerin yere yatırılıp tekmelenmesini de kınıyalım.
Devlet sokak serserilerine gerek duymadan her darbeyi önleyecek
güçtedir. Sokakla silahlı güçleri karşı karşıya getirmek hangi üstün
aklın işidir?

Sürü psikolojisine sürüklenmeden olup biteni akılla, mantıkla
değerlendirmek zorundayız.

Saygılarımla,

T.Karaçay

believed to be clean.